Anyák napja menü n3:
Anyum egyik kedvenc édessége a madártej. Én életemben ettem kb 2-szer, készíteni meg pláne nem készítettem még. Na de ami késik, az nem múlik;)

Hozzávalók:

5 tojás
20 dkg porcukor
4 dkg mazsola
6 dl tej
1 db vaníliás rúd (én aromát használtam)
reszelt citromhéj
2 ek pirított szeletelt mandula
2-3 szál citromfű (én ezt elhagytam és így is fincsa lett;))

Elkészítés:



A tojásfehérjéket a porcukor felével kemény habbá verjük. Közben a tejet felforraljuk és evőkanál segítségével a habból nagyobb galuskákat szaggatunk bele. 1-2 perces forralás után leszűrhetjük őket.
 

 

 

A tojások sárgáját a cukor másik felével habosra keverjük, hozzáadjuk a citromhéjat, és a forró tejet. Ezt a kombot gőzfürdőben sűrű krémmé főzzük, majd tálkákba öntjük.
A habbal díszitjük a tetejét, végül 1 órára hűtőbe tesszük, s mikor tálaljuk, meghintjük a mandulával.


 

 

 

 

Szerző: .coco-  2010.05.02. 13:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cocofoz-cocosut.blog.hu/api/trackback/id/tr131968475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása