A szombati programom eredetileg a tanulas előli menekülés volt oly formában, hogy barátnőmmel mozizunk, sétálunk, nézelődünk. Persze előtte (mint mindig) piacra mentem délelőtt. Akkor hivott, hogy nem tudunk ma találkozni és tegyük át máskorra. Hát nem voltam annyira kiakadva, mert gyönyörű retkeket vettem éppen 10 perce, legalább tudok helyette főzni. És merész tettre vetemettem (ám első ijedelmem ellenére sikerült):

Hozzávalók:

15 dkg retek
fél citrom leve
1 ek vegeta

Öntet:

2 ek olaj
2 dl kefír
1 tojássárgája
1 kk köménymag

Pirított zsemlekocka a tetejére

Elkészítés:

A retket a fél citrom levével és a vegetával megszórva 20 percig párolom, majd az öntet hozzáadása után összeturmixolom (most jut eszembe. jön a banán-eper, stb turmix ideje, elő a porosodó turmixgéppel. nyamnyam).
Mikor kihűlt meghintem pirított zsemlekockával (zsázsa, metélőhagyma, petrezselyem is jöhet).

Jó, először tény és való, hogy megijedtem, mert zsemlekocka nélkül kóstoltam és tényleg különleges (tökéletes ez a szó rá) íze volt, de a kenyérrel azért már egy pozitívan különleges ételt kaptam.
Vacsorára tökéletes. Könnyű, de főtt étel, hamar lehet elkészíteni, és egészséges (hogy is van? a retek reggel méreg, délben étek, este gyógyszer).

 

 

                                                                                                                                                   

 

Szerző: .coco-  2010.04.25. 13:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cocofoz-cocosut.blog.hu/api/trackback/id/tr481950010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása