Anyák napi menü n2:
Mániámmá vált a 2 különböző íz variációja, ezen esetben az édes és a csípős.
Ezt az ételt rizzsel tálaltam, a kép igen eredeti lett, mert már elkezdte enni anyum, amikor rájöttem, hogy még nem fotóztam le:D

Hozzávalók:

1 ek chilikrém (pl erős pista)
2 dl paradicsomszósz
2 ek cukor
3 ek méz
1 kk só
4 szelet csirkemell

Elkészítés:

A chilikrémet, a paradicsomszószt, a cukrot, a mézet és a sót összekeverjük (én ezután mikróba tettem 1 percre, hogy a méz és a cukor megolvadjon és összekeveredjen az egésszel). Ezután a csirkét megmártjuk ebben a szószban (eredetileg 1-2 napot állni kéne hagyni, de én kb 30 mp erejéig mártottam bele), üvegedénybe tesszük a húsokat, ráöntjük a szószt, és 30 percig fóliával letakarva, utána 10 percig fólia nélkül közepes hőmérsékleten sütjük.
Ha lejárt ez az idő, akkor a rizskupacra szedünk 2-2 szelet húst, és leöntjük a szósszal.



 

 

Szerző: .coco-  2010.05.02. 13:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cocofoz-cocosut.blog.hu/api/trackback/id/tr751968445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása