Ballagásra ki más vállalhatta volna el a süti sütést, mint én?!:)
Egyszer (amikor baratommal (<3<3<3) 1 évesek lettünk) már megsütöttem ezt a sütit, tehát most is megsütöttem, méghozzá a ballagók nevének kezdőbetűit írtam rájuk. Most nem fogok ódákat írni, mert nem közben megasztárt nézek (:D:D), úgyhogy itt van:

Hozzávalók:

20 dkg margarin
20 dkg porcukor
4 tojás
15 dkg liszt
3 kk kakaópor
1kk sütőpor
0,5 dl tej

Csokimáz:


20 dkg tortabevonó
4 dkg margarin
2 ek víz

Elkészítés:

Dobjuk össze a hozzávalókat, aztán bele a tepsibe! 20 perc 190 fokon süssük, majd a kész tésztából szív alakú szaggatóval kb 15 db szív kijön, azokat bevonjuk csokival és kész!

Én a lányoknak fehér csokiba, a fiúknak meg sötétbe mártottam:)

 


 

 

 

Szerző: .coco-  2010.05.01. 19:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cocofoz-cocosut.blog.hu/api/trackback/id/tr11967080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása